ČIERNO-BIELA SUZUKI GD 110

Pri výbere dnešnej stavby v rubrike custom som sa po dlhšej dobe nechal uniesť svojim srdcom a vybral znova niečo maximálne jednoduché, čisté a napriek tomu tak dokonale výrazné. Malá Suzuki GD 110, ktorá sa predáva ako dostupný motocykel v Ázii, prešla takou prerábkou, pri ktorej si človek jednoznačne musí povedať WOW!

ČIERNO-BIELA SUZUKI GD 110

Európa versus Ázia.

Európa má svoju customovú scénu, ktorá je viac menej podobná tej Americkej, japonskej či povedzme austrálskej. S výnimkou toho, že v Amerike sa stále vo veľkom stavajú aj tradičné mega veľké chopper & cruiser customy a v Japonsku naopak aj rôzne malé škatuľkové stavby. A v tomto smere ide aj Ázia ako taká, pod ktorou myslím hlavne Thajsko, Filipíny či Malajziu, kde je custom scéna rovnako veľmi rozšírená. A keďže sa tu vo väčšine prípadov jazdia hlavne skútre a malé motocykle do 250 ccm, prerábajú sa práve takéto stroje. Toto je aj prípadom dnešnej vybranej stavby, ktorá pochádza z Thajska a zaujala ma nielen z pohľadu finálneho výsledku, ale aj zo strany pôvodného darcovského stroja, ktorý by u nás v Európe asi len málokoho nadchol ako podklad na customovú stavbu.

bikesresize4.jpg
gd110resized1.jpg

Suzuki GD 110.

Suzuki GD 110 je stroj, ktorý sa predáva hlavne v Ázii a na prvý pohľad vyzerá ako Honda CB125F alebo akýkoľvek iný indický, pakistanský, thajský, filipínsky či nebodaj čínsky dostupný stroj. Teda z pohľadu výkonu i dizajnu veľmi, ale vážne veľmi biedne. Takáto motorka v miestnych krajinách stojí v prepočte zhruba 800 eur, čo tiež hovorí o „exkluzivite" takéhoto stroja. Pričom štvortakt s objemom 113 ccm má vďaka tej najjednoduchšej technike s karburátorom a vzduchovému chladeniu úbohých 8 koní. Dielňa K-Speed z Thajska sa však rozhodla, že práve stará, viac ako 20 ročná Suzuki GD 110 z roku 2001 bude darcovským motocyklom pre ich najnovšiu stavbu. Pretože urobiť štýlovú stavbu z veľkej motorky alebo klasického jednovalcového štvortaktu je príliš jednoduché. Výsledok jednoznačne stojí za to. Výškovo a rozmerovo je samozrejme takýto motocykel vhodný skôr pre domácich nižších jazdcov okolo 160 cm. No hrdosť a odvážny vzhľad stavbe určite nechýbajú!

customsuzuki110kspeed5.jpg
customsuzuki110kspeed8.jpg

customsuzuki110kspeed6.jpg
customsuzuki110kspeed10.jpg

TEXT: MASSIMO FOTO: HIPMOTOGRAPHY

Buďte s nami v kontakte

Komentáre