Jonathan Rea na Kawasaki je znova vedúcim pretekárom triedy Superbike a Kawasaki už zbrojí na budúci rok svoju superbike strelu ZX-10R. Tá sa predáva nielen vo verzii pre bežných smrteľníkov ale aj ako ZX-10RR, ktorých bude vyrobených znova 500 homologizačných kusov. A dokonca aj v špeciálnej verzii SE s elektronickým podvozkom a kovanými kolesami Marchesini.
Najväčšou zmenou nového modelu je nový systém ventilových rozvodov podobný tým, aké používa BMW S1000RR. Tie sú o 20 percent ľahšie, spoľahlivejšie a hlavne prinášajú zvýšenie výkonu o 4 k, pričom motor sa nechá ľahšie vytáčať do otáčok. Všetky 3 modely (ZX-10R, ZX-10RR, ZX-10R SE) tak dosahujú výkon 204 koní, pričom s náporovým saním vzduchu dosahujú až 214 koní.