Suzuki konečne zahadzuje starý koncept motora V2, ktorý doslova desaťročia používala u svojich naháčov SV 650. A precháza na úplne nový radový dvojvalec s veľmi rozumným objemom strednej triedy 776 ccm a ešter rozumnejším výkonom 81 koní, vďaka čomu má celkom navrch v porovnaní s konkurenciou v podobe Yamahy MT-07 či Kawasaki Z650.
Rám je oceľový, čo je v tejto triede dobrým štandarom, predná vidlica samozrejme musí byť obrátená a brzdy radiálne. Všetko podľa dobrých zvykov, presne ako má byť! Suzuki chce zostať v provom rade dostupným naháčikom, no pribaľuje celkom slušnú elektronickú výbavu. Prístrojovka je však krásna farebná, 5 palcová, svetlá kompletne LED-kové a dokonca nám tu nechýbajú ani 3 jazdné režimy s trojstupňovou trakčnou kontrolou.
A v základnej výbave je dokonca obojsmerný quickshifter! Ak sa Suzuki zmestí s cenou do 8.000 eur, tak tu máme v strednej triede naháčov nového favorita.