1985-1987
749 ccm, 106 k pri 10.500 ot./min., 176 kg
Do roku 1984 boli superšporty silné, no neskutočne ťažké a navyše sa vôbec nepodobali na továrenské stroje. Suzuki ako prvá predstavila koncept dnešného superšportu. GSX-R bola o 40 kg ľahšia ako konkurenčné motorky, vybavená prvým hliníkovým rámom na sériovom stroji a výkonným no zároveň ľahkým štvorvalcom so vzduchovo-olejovým chladením. Prvá zmena prišla v roku 1986 - dlhšia zadná vidlica. V roku 1987 bola použitá objemnejšia, 21 litrová nádrž.
1988-1989
749 ccm, 112 k pri 11.000 ot./min., 195 kg
Bohužiaľ extrémne ľahká generácia GSX-R trpela problémami so stabilitou pri jazde. Druhá generácia preto dostala oveľa pevnejší hliníkový rám, novú prednú vidlicu a širšie ráfiky kolies so širšími pneumatiky. Celkovo 750-tka pribrala až 19 kilogramov, ale je oveľa stabilnejšia v zákrutách. Motor dostal nové karburátory, 2 výfuky a vyšší výkon motora. Na rozdiel od prvej generácie, ktorá používala 18" kolesá, od roku 1988 už sú to klasické sedemnástky.
1990-1991
749 ccm, 115 k pri 11.000 ot./min., 193 kg
Tretia generácia GSX-R 750 vyzerá na prvý pohľad podobne ako druhá, no Suzuki sa v roku 1990 zamerala hlavne na spoľahlivosť štvorvalca. Nový je karburátor Mikuni s tryskou Power Jet, ktorá posilňuje výkon od 10.000 otáčok nahor. Väčší je olejový chladič. GSX-R 750 má od roku 1990 novú obrátenú prednú vidlicu a širšiu 170 mm zadnú pneumatiku. V roku 1991 dostala 750-tka plastiku prednej časti kapotáže, nový svetlomet a upravenú hlavu valcov.
1992-1995
749 ccm, 118 k pri 11.500 ot./min., 208 kg
Suzuki sa držala olejom chladeného motora hlavne kvôli výbornej hmotnosti, no pri ostrom nasadení to bez kvapalinového chladenia už ďalej nešlo. V roku 1992 priniesla Suzuki so štvrtou generáciou nový kvapalinou chladený štvorvalec. Motorka poriadne pribrala, no podobnú hmotnosť mala aj vtedajšia konkurencia. Nový masívnejší hliníkový rám a kyvná vidlica majú tiež svoj podiel na zvýšenej hmotnosti, no zároveň aj na lepších jazdných vlastnostiach.
1996-1997
749 ccm, 130 k pri 11.500 ot./min., 179 kg
Piata generácia GSX-R 750 je všeobecne známa ak SRAD-ka, pretože používa najnovší výdobytok vtedajšej doby – náporové sanie vzduchu označené skratkou SRAD (Suzuki Ram Air Direct). Nový rám bol odvodený od továrenských špeciálov GP a využíva chrbticový tvar s mohutnejšími nosníkmi, kde rám obopína motor zboku namiesto doterajšieho kolískového rámu. Motor bol v tej dobe najkompaktnejším a najvýkonnejším štvorvalcom vo svojej kategórii.
1998-1999
749 ccm, 135 k pri 12.000 ot./min., 179 kg
Ďalšia modernizácia prišla v roku 1998, no jedná sa stále o piatu generáciu GSX-R. Motor dostal veľmi dôležitú úpravu - bol vybavený vstrekovaním paliva a jeho výkon vzrástol o 5 koní. Stabilite podvozku pomáha nový sériovo montovaný tlmič riadenia. Ročník 1999 mal na skúšku širší zadný ráfik a 190 mm zadnú pneumatiku, ktorá sa však neosvedčila, takže ďalší rok bola vzadu znova len 180-tka. Ročník 1999 bol posledným rokom modelu SRAD.
2000-2003
749 ccm, 141 k pri 12.500 ot./min., 166 kg
GSX-R šiestej generácie prišla na prelome tisícročí s veľkou modernizáciou. Na pvvý pohľad je úplne nový je dizajn s trojuholníkovým svetlometom a opticky ľahšou zadnou časťou. Poriadne prepracovaný je rám, predĺžená kyvná vidlica, nová je aj prístrojovka s LCD displejom. Úplne nová je aj oveľa kompaktnejšia pohonná jednotka, ktorá ponúka vďaka novému vstrekovaniu značné posilnenie výkonu. Celkovo GSX-R 750 schudla až o 13 kg.
2004-2005
749 ccm, 146 k pri 12.750 ot./min., 163 kg
Ďalšou medzigeneráciou GSX-R 750 je ročník 04-05. Upravený je dizajn kapotáží, malé zmeny sú na ráme, no predovšetkým pribudli nové, radiálne upevnené predné brzdy. Nová je elektronická riadiaca jednotka s 32 bitovým procesorom namiesto 16 bitového. Motor má vylepšené vstrekovanie, ľahší kľukový hriadeľ a posilnený výkon vďaka väčšiemu priemeru nasávacích hrdiel. Hmotnosť klesla o 3 kilogramy. V roku 2005 ponúkala Suzuki aj špeciálny výročný 20th Anniversary model.
2006-2007
750 ccm, 150 k pri 13.200 ot./min., 163 kg
Ďalšia siedma generácia GSX-R prišla na trh v roku 2006. Na prvý pohľad je viditeľný nový dizajn po vzore väčšej tisícky s krátkym atypickým výfukom. Posilnený motor ponúka výkon až 150 koní, prepracovaná je prevodovka s antihoppingovou spojkou a množstvo ďalších detailov. Úplne nový je hlinkový rám a masívna zadná kyvná vidlica. Klzáky prednej vidlice majú Titan-Nitridovú úpravu. Predná brzda má radiálne upevnené brzdové strmene.
2008-2010
750 ccm, 150 k pri 13.200 ot./min., 163 kg
GSX-R predposlednej ôsmej generácie prišla v roku 2008 s upraveným motorom, ktorý má väčšie nasávacie aj výfukové ventily, ľahší štartér a naopak väčší alternátor. Na pravej strane riadidiel pribudlo tlačidlo prepínania výkonových máp S-DMS (Suzuki Drive Mode Selector). Dizajnovo sa zmenila predná časť s novým trojitým reflektorom a premiestnenými otvormi náporového sania. Výfuková koncovka má stále atypický tvar, no je podstatne väčšia a krajšia.
2011-2017
750 ccm, 150 k pri 13.200 ot./min., 167 kg
Najdlhšie vyrábanou generáciou GSX-R 750 je tá posledná, deviata. Záujem o superšporty strednej triedy je dnes oveľa menší ako v minulosti. V roku 2011 prešla Suzuki poslednou veľkou modernizáciou s úplne novým rámom a podvozkom. Motor je posilnený v dolnej polovici otáčok a až o 10% úspornejší. S výkonom 150 koní a suchou hmotnosťou 167 kg GSX-R technickú modernizáciu určite nepotrebuje, aj keď nový dizajn a modernejšia elektronika by určite potešila.