Čínsky koncern vytiahol na jeseň na svetlo sveta prototyp s označením SR-C21. S novým konceptom rámu a hlavne novou pohonnou jednotkou, akú značka zatiaľ vo svojej ponuke značka nemala. Malý radový dvojvalec by mal mať variabilný objem v závislosti od krajiny predaja, no minimálne 400 ccm.
Koncept malého superšportu budúcnosti bol vybavený jednoramennou kyvkou a extra pružením od Öhlinsu, monoblokmi Brembo či ladenou koncovkou SC Project. V realite má nová 450SR klasickú obojstrannú zadnú kyvku a namiesto Öhlinsov len neznačkové pružiace komponenty, aj keď našťastie s obrátenou prednou vidlicou. Aj namiesto racingových Bremobo bŕzd tu našťastie zostali Bremá, aj keď samozrejme už dostupnejšia verzia. Každopádne ako celok veľmi slušná výbava.
Motor s objemom 449 ccm je naladený na rovný limit triedy A2 - 50 koní, čo tiež jednoznačne poteší. A aj to, že z originálneho dizajnu konceptu SR-C21 zostali u 450SR aj krásne dizajnové prítlačné krídelká. Nepoteší však fakt, že nová 450SR je zatiaľ dostupná na predobjednanie len pre čínskych zákazníkov.