Rok 2020 je rokom YZ250F, na ktorej Dylan Ferrandis v americkom Supercrosse získal titul v západnej časti seriálu. No ešte lepším ročníkom pre YZ250F bude modelov rok 2021, pretože prichádza vo poriadne vylepšenej forme s kompletne prepracovaným motorom, vylepšeným rámom, novým nastavením pruženia, novými brzdami a s pokročilými technológiami. A v neposlednom rade si vás získa úplne novou grafikou s modrou a čiernou ako dominantnými farbami.
Motor je posilnený vo vyšších otáčkach, kde sa profi jazdci na YZ250F najčastejšie pohybujú - vďaka novému tvaru výfukovej vačky. Motor YZ250F s otočenou hlavou má výfuk vzadu a nasávanie vpredu. A práve kompletne upravené bolo aj nasávanie s novým airboxom - rovnako s cieľom posilnenia výkonu vo vysokých otáčkach. K tomu bolo potrebné ešte dosadiť objemnejšiu výfukovú koncovku, ktorá má podľa Yamahy teraz hlbší štvortaktný zvuk. K tomu posilnená spojka a lepšie radiaca prevodovka, už teraz sa nevieme dočkať prvého zvezenia na novej YZ250F. Napriek tomu, že sa rám výrazne podobá na model 2020, prešiel výraznými zmenami. Pruženie zostalo originálne, no predná vidlica je progresívnejšia v celom rozsahu zdvihu, zadná centrála rovnako od značky KYB dostala len iné sériové nastavenie. Naopak úplne nové sú brzdy - ľahšie a s vyšším brzdným účinkom.
YZ450F sa po minuloročnej výraznej modernizácii nedočkala s modelovým rokom 2021 žiadnych výrazných úprav. No YZ450F rovnako ako YZ250F môžete teraz okrem štandardných farieb mať aj ako špeciálnu edíciu Monster Energy® Yamaha Racing Editions.