Nová MT-125 je na prvý pohľad agresívnejšia ako jej predchodkyňa. Najväčší podiel na tom má kompletne nový dizajn s dvoma šikmými očami denného svietenia a spodnou čočkou, ktorá má úlohu hlavného svetlometu. Úplne nová je aj zadná podsedadlová časť s jednodielnym sedadlom. Jazdecká poloha je viac vzpriamená, pohodlnejšia.
No MT-125 posúva hranice aj v oblasti výkonu motora, ktorý teraz využíva najmodernejšie technológie, ako napríklad VVA - variabilná aktivácia ventilov, vďaka čomu malý motorček ponúka vysoký výkon v top otáčkach do 10.000 ot./min., no zároveň značný krútiaci moment v tých nízkych a stredných otáčkach do 7.400 ot./min..
Ďalší dôležitý upgrade znamená nová antihoppingová spojka. Aj v oblasti podvozku zaznamenala MT-125 množstvo dôležitých zmien - nový, kratší rám, hliníková zadná kyvka namiesto oceľovej a širšia zadná 140 milimetrová pneumatika. A celý výpočet zmien uzatvára nová modernejšia LCD prístrojovka.