Kawasaki predstavila vynovenú H2 pre rok 2019 a jednoznačne nás potešila svojimi zmenami. V prvom rade je to krásna prístrojovka, ktorá je kombináciou klasického ručičkového otáčkomeru s plne farebným TFT panelom, ktorú minulý rok predstavila u turistickej verzie H2SX.
O Kawasaki je všeobecne známe, že na koňoch nešetrí a nešetrila ani teraz. Poctivý nárast z 200 na 230 koní je fakt bomba! Vďaka úprave riadiacej jednotky na Superchargeri / kompresore vlastne nie je zvýšenie výkonu až taký problém. Popri tom však bolo treba upraviť aj nasávanie, vzduchový filter, použiť nové sviečky a množstvo ďalších detailov.
Ako ďalšie potešia nové brzdové strmene Brembo Stylema, ktoré doteraz používala len Ducati Panigale V4. A spomenúť ešte treba aj nové pneumatiky Bridgestone RS11.