Nová Kawasaki W800, H2 SX SE+ a Z400

Kawasaki má v roku 2019 staro-nové retro W800. A okrem toho na výstave EICMA ukázala aj novú H2 SX SE+ a malý naháčik Z400.

Nová Kawasaki W800, H2 SX SE+ a Z400

Kawasaki W800

Kawasaki po troch rokoch znova oživila svoj retro model W800, ktorý má však s orignálnou osemstovkou spoločných len 10 percent dielov. Všetko ostatné bolo zmenené alebo maximálne prepracované.

hi19ej800b40rbk1drf3cga.JPG

hi19ej800b40rbk1fhl3cga.JPG
hi19ej800c40rgy1fme3cga.JPG

Dizajn nesie podobné línie, no inak sa môžeme tešiť na úplne nový, moderný stroj s Full LED svetlometom a značnou dávkou modernej elektroniky. Nový dvojvalec našťastie stále zostáva chladený výlučne vzduchom a používa krásny vonkajší ventilový rozvod. S výkonom 35 kW / 50 koní nová W800 perfektne pasuje do triedy vodičákov A2 aj bez nutnosti uškrtenej verzie. Predchádzajúca generácia používala na zadnom kolese ešte bubnovú brzdu, no teraz už sú obidve brzdy moderné kotúčové a samozrejme aj s ABS. Podobne ako v prípade modelu Z900RS aj W800 prichádza rovno v dvoch verziách. Základnej nahej W800 a polokapotovanom café racer modeli W800 Cafe.


Kawasaki H2 SX SE+

Turistická strela poháňaná nadupaným štvorvalcom s kompresorom H2 SX bude mať v roku 2019 aj špeciálnu verziu SE+ s elektronicky nastaviteľným podvozkom.

hi19zx1002d40rgy2dorf1cga.JPG

hi19zx1002d40rgy2ecsuspension.JPG
hi19zx1002d40rgy2fmec1cga.JPG

KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension) použila Kawasaki po prvý krát na svojej ZX-10R SE 2018 a teraz ním môže byť vybavená aj nová H2 SX. Okrem toho má SE+ aj nádherné monoblokové brzdiče Brembo Stylema. Vďaka bluetooth a aplikácii Kawasaki Rideology je zabezpečená plná konektivita vrátane zobrazovania navigačných údajov.


Kawsaki Z400

Kawasaki je v triede vodičákov A2 do 35 kW známou firmou a jej "superšportové" modely Ninja 250 / 300 / 400 sú dlhodobými predajnými hitmi.

hi19er400d540gn1drf3cga.JPG

hi19er400d540gn1fme3cga.JPG
hi19er400d540gn1fcwa3cga.JPG

Rovnako aj medzi naháčikmi sa jej Z300 výborne darilo, no pred pár rokmi neprešla sitom novej homologizácie Euro4 a na chvíľu vypadla z výrobného programu. Počas dovolenky však malá Z vôbec neaháľala a poriadne posilňovala, aby sa mohla vrátiť zrelšia a silnejšia. Výkon 45 koní / 38 Nm patrí medzi to najlepšie v triede a nárast 6 koní oproti Z300 navyše sprevádza aj zníženie hmotnosti o 3 kg. Sedadlo je pri nádrži užšie, vďaka čomu ľahšie dostúpite na zem, no zároveň je priestrannejšie, lepšie polstrované, takže celkovo pohodlnejšie aj na výlety vo dvojici. Nová prístrojovka pochádza z veľkej Z650, takže aj v tomto smere je nová štyristovka dospelejším motocyklom, ktorý je na prvý pohľad na nerozoznanie od svojich väčších sestier.

Buďte s nami v kontakte

Komentáre