Popri obľúbených osemstovkách Scrambler má Ducati už tretiu sezónu v ponuke aj silnejší Scrambler 1100, ktorý používa motor so staršieho Monstera 1100 EVO so silou 86 koní. A nechýba mu ani značná dávka elektroniky s trakčnou kontrolou, možnosťou prepínania palivových máp a zákrútovým ABS. Drahší Scrambler Sport je pre zmenu vybavený plne nastaviteľným pružením Öhlins.
Pred vstupom do novej sezóny však Ducati nečakane urobila celkom slušný update obidvoch modelov. Na prvý pohľad nová grafika nádrže, pohodlnejšie sedadlá, nové výfukové koncovky, kratší zadný blatník a držiak ŠPZ je po novom umiestnený dole na ramene, ktoré je priamo na zadnej vidlici. A verzia Sport (na fotografiách v čiernej farbe) má teraz okrem Öhlinsov aj užšie športovejšie riadidlá a štýlovejšie café racer spätáky.