Moto Guzzi presne vie, kde je jej miesto – jej doménou sú klasické stroje vo všetkých možných podobách. Klasické naháče, klasické cruisery a klasické turistické motocykle. Jej dobrodružné enduro Stelvio 1200 NTX bolo vyradené z produkcie kvôli norme Euro 4 a možno aj kvôli znižujúcemu sa záujmu zo strany zákazníkov. Vo výrobnom programe zostala diera, ktorú by mohol zaplátať práve tento motocykel.
Moto Guzzi V85 je koncept dobrodružného endura, ktoré ako keby prišlo z osemdesiatych rokov naspäť do budúcnosti. Plastové kryty klzákov prednej vidlice a biely offroadový blatník vyzerajú tak trochu lacno, v štýle enduro motocyklov osemdesiatych rokov. No inak je koncept nového dobrodruha z dielne Moto Guzzi veľmi zaujímavý. Potešiteľný je hlavne výber pohonnej jednotky. V porovnaní s extra ťažkou 1200-vkou Guzzi tentokrát zvolila slabší, no oveľa ľahší dvojvalec z modelu V9 s objemom 850 ccm a výkonom 55 koní a 62 Nm, čo by pre potreby malého dobrodružného endura v klasickom šate nemuselo byť až tak málo.