Rodina sa rozrastá
Honda oprášila názov Rebel rozšírením ponuky svojich päťstoviek o malý „mestský" čoprík, ktorý dopĺňa súrodencov ako sú superšportová CBR500R, dobrodružne ladené cestovné enduro CB500X, či nahá klasika CB500F. Celým menom CMX500 Rebel je tak štvrtým členom famílie, ktorá ma namierené hlavne na majiteľov vodičákov skupiny A2, pretože ich pollitrové radové dvojvalce spĺňajú výkonový limit do 35 kW. Zabudnite na povery, že stroje v štýle chopper a cruiser musia byť zákonite drahé, Rebel by mal mať prijateľnú cenovku 5.990 eur.
Upravený dvojvalec
Spomínali sme, že novinka prevzala agregát od trojice svojich starších súrodencov, no v tomto prípade nastali aj určité zmeny. Športový, vysokootáčkový charakter nie je pre triedu chopper-cruiser ideálny, takže sa k slovu dostali technici, ktorí priebeh výkonu trochu prekopali. V porovnaní s CBR500R padli za obeť asi dva koníky, no na druhej strane bol mierne posilnený krútiaci moment a jeho maximum 44,6 Nm je teraz dostupných ešte o tisícku otáčok nižšie, pri 6000 ot./min.
Nový podvozok
Rebel je hodný svojho názvu a oproti ostatným súrodencom vyčnieva z radu. Kvôli tomu musel vzniknúť kompletne nový rúrkový rám, ktorý dáva motorke tradičnú „čoprácku" figúru – vysokú prednú časť a nízky zadok. Neskrýva ani črty štýlu bobber, hlavne pokiaľ jazdíte bez sedadla spolujazdca, tak pekne vyniká útly zadný blatník a relatívne tlsté koleso schované pod ním. Ak chcete vyraziť na výlet vo dvojici, na montáž druhého sedadla potrebujete len dve skrutky.
Miesto pre úpravy
Strohý a jednoduchý vzhľad dáva možnosti na individualizáciu stroja podľa požiadaviek majiteľa. Sám výrobca ponúka množstvo originálneho príslušenstva, takže nemusíte byť extra zručný staviteľ, aby ste si dokázali Rebel trochu odlíšiť. Prakticky založení jazdci pravdepodobne siahnu napríklad po rúrkovom nosiči, na ktorý následne môžu upevniť aj kožené brašne a absolvovať tak v sedle motorky naj nejaký ten výlet.