Nová CB300R je postavené v futuristickom retro štýle, ktorý Honda označuje ako NSC – Neo Sports Café. Základom motorečky je úplne nový oceľový priehradkový rám a moderné komponenty s prednou obrátenou vidlicou a radiálnou kotúčovou brzdou! Zadná kyvná vidlica je rovnako moderná, masívna, no vzhľadom na snahu o nižšiu cenu modelu je len oceľová. Moderná kvapalinou chladená pohonná jednotka pochádza z malého superšportru CBR300R.
Koľko by mala stáť CB300R?
Jedným z najdôležitejších predajných argumentov je cena. Tá zatiaľ nie je známa, takže ideme špekulovať. Jej superšportová sestra CBR300R stojí 4.850 eur - v Taliansku, pretože na Slovensku momentálne v ponuke nie je. Jej väčšia, no technicky jednoduchšia kolegyňa CB500F s obyčajnou prednou vidlicou a bez radiálky stojí cenníkových 5.590 eur. To znamená, že novinka by mohla podľa nášho odhadu stáť do 5.000 eur. Už teraz sa tešíme na oficiálnu cenu a hlavne na to, ako CB300R obstojí v konkurenčom boji v čoraz populárnejšej triede A2.
Toto sú aktuálne cenníkové ceny konkurencie v triede A2:
KTM 390 Duke: 5.450,-
Benelli BN 302: 3.990,-
BMW G 310 R: 4.800,-
Yamaha MT-03: 4.690,-