Harley odďaľuje koncepty Bronx & Pan America

Harley-Davidson vo februári vymenil svojho vrcholného šéfa a už teraz sa dejú prvé zmeny. Bohužiaľ, v tomto prípade nie také, aké sme dúfali. Každopádne značku by to malo nasmerovať lepšou cestou.

Harley odďaľuje koncepty Bronx & Pan America

Nový CEO značky Harley-Davidson totiž stopol, alebo lepšie povedané oddialil pripravované nové modely cestovného endura Pan America a naháča Bronx, ktoré sme mali vidieť v produkčnej forme už na jeseň 2020. No najskôr ich uvidíme až ako modely 2022 na jeseň 2021. Prinajlepšom! Pretože Harley sa chce v tejto situácii sústrediť na svojich pôvodných zákazníkov klasických motocyklov a myslíme, že je to aj dobre. Kým nebudú modely Pan America a Bronx vyzerať o niečo viac konkurencieschopnejšie, bolo by zbytočné nasadzovať do vývoja a samotnej produkcie nemalé financie.

harley-bronx-panamerica-1.jpg

Pripravovaná nová generácia moderných motocyklov Harley-Davidson predstavuje odklon od tradičného zákazníka značky. Bronx je moderný stroj, ktorý sa chcel pretekať s konkurenciou vďaka novému motoru s označením Revolution Max - ten sa vyhráža výkonom 115 koní a krútiacim momentom 95 Nm, čo vážne nie sú zlé výkonové hodnoty. Rovnako v oblasti podvozku nenechal Harley nič na náhodu. Motor je hlavným nosným prvkom a podobne ako u modelu Ducati Monster 1000 ho tvorí len krk riadenia, podsedlák a úchyt zadnej kyvnej vidlice, ktoré sú prichytené priamo na motore. Ešte viac si však Harley sľuboval od prototypu cestovného endura Pan America. Ten by mal poháňať rovnaký motor s vyšším zdvihovým objemom 1.250 ccm.

harley-bronx-panamerica-4.jpg

Buďte s nami v kontakte

Komentáre