Nová dvojtaktná päťdesiatka, ktorú vyvinul Peugeot, je skutočne pokroková, pretože splniť veľmi prísne limity Euro IV vyžaduje veľké úsilie aj pre štvortakty, ktoré jazdia na čistý benzín bez olejového mixu. Nový motor má spotrebu 2,9 litra namiesto 3,5 litra a výrazne znížená bola aj spotreba oleja až o 50 percent. V modelovej rade Peugeot nový motor poháňa najmenšie modely ako napríklad Speedfight, Django, Kisbee či Citystar a dvojtakt je stále zaujímavou alternatívou v porovnaní s úspornejším, no menej živým štvortaktom.
Dvojtaktný skúter s Euro IV
Dvojtaktné motocykle to majú s emisnými normami oveľa ťažšie ako štvortakty, takže dvojdobé skútre už takmer vyhynuli. Peugeot Scooters však postavil dvojdobý motor s objemom 50 ccm, ktorý spĺňa aj aktuálnu normu Euro IV.