Skutočný superbike
Toto je skutočný superbike! Žiadna napodobenina, civilná verzia súťažného špeciálu alebo niečo podobné. Jednoducho stroj bez akýchkoľvek kompromisov. Za všetko hovorí karbónový rám a pohotovostná hmotnosť 171 kg s náplňami a po hrdlo plnou nádržou. To je dokonca menej ako továrenské špeciály, ktoré jazdia v seriáli Supebike 2017 a len kúsok nad hmotnosťou. Okrem rámu sú z karbónu vyrobené aj kolesá.
Öhlins & Brembo
BMW v tomto prípade vsadilo na to najlepšie aj v oblasti komponentov. Pruženie od Öhlinsu je tým najlepším z najlepšieho a konkrétne tieto komponenty používajú mnohé tímy aj v pretekoch Superbike či dokonca aj Moto GP. Monoblokové brzdy Brembo GP4 RR sú rovnako ideálnou voľbou pre najnáročnejšie okruhové využitie.
215 koní a hromada elektroniky
Posilnený motor z S 1000 RR je naladený na neskutočných 215 koní pri 13.900 otáčkach za minútu a krútiaci moment 120 Nm pri 10.000. Maximálne otáčky motora stúpli v porovnaní z S 1000 RR z 14.200 na 14.500. BMW urobilo dieru do sveta okruhových motocyklov so svojou prvou S 1000 RR predovšetkým vďaka výborne fungujúcej okruhovej elektronike. Nové HP4 je v tomto smere vybavené predovšetkým do detailu nastaviteľnou trakčnou kontrolou, systémom motorového brzdenia EBR (Engine Breake) a systémom Wheelie Control. Nechýba ani Pit Lane Limiter a Launch Control. Cena za toto všetko by mala byť v Európe skromných 80.000 eur.
A vraj šťastie sa nedá kúpiť za peniaze :-D